Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-20, 22:06   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treretters middag til hageselskap (grilling) - trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det er absolutt ikke jordbærsesong på Østlandet heller, men den paien jeg pleier å lage har jordbær i. (Nederlandske jordbær, i dette tilfellet. ) Rabarbra sies å være best før sankthans, så jeg tipper den har kommet et stykke i Trøndelag også - men det kan jo ta lenger tid før det kommer i butikkene, sikkert.

Hele svigerfamilien livnærer seg på jordbærdyrking, mannen er oppvokst på jordbærgård. Jeg tror nederlandske jordbær utgår.

Andre tips?

Jeg elsker også lammekjøtt. Det vil jeg ha! Og jeg vet at svigermor er veldig glad i Hellas og greskpreget mat. Saltbakte poteter og tzatziki, nam! :notererivei:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-06-20 kl 00:03.
My er ikke aktiv   Svar med sitat