Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-20, 18:49   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør jeg med mange liter mynte?

Jeg ble tilfeldigvis stående foran en halvveis-kjendiskokk i køen på hagesenteret i dag. (Det visste jeg ikke før etterpå.) Jeg kommenterte hvor godt det luktet av en diger kasse med mynte (blader, altså de var plukket og ikke i jord) han hadde i trillebåren. Og så spurte jeg om han skulle lage mojitos. Han spurte om jeg ville ha litt, og helt perpleks takket jeg ja. Jeg fikk med ca en halv søppelpose med mynte.

Han sa jeg kunne lage olje og beskrev hvordan han gjorde det, men jeg husker ikke alt. Jeg vet ikke om jeg har lyst på olje, men noe må jeg jo bruke all denne mynten til... Og hvordan oppbevarer jeg den til i morgen? Kjøleskap? (Kommer til å ta en hel hylle.) Jeg rekker ikke å gjøre noe i dag.

Så: Hva gjør jeg med en bråte mynte?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat