Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-20, 09:39   #54
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skulle også innom og anbefale Arkaden for teens-shopping, det er mer overkommelig enn Oslo city og går mot akkurat det segmentet. Også hadde jeg tatt en annen dag på Løkka og vist dem variasjonen i Oslo.

Tar gjerne imot tips for Løkka også, selv om det ikke er i kjerneområdet for 15-åringens shoppingbehov, som var utgangspunktet for tråden. Ikke først og fremst for å handle (jeg er ingen stor shopper og gidder vanligvis ikke gå mye i butikker, men hvis det er noen små, spennende sjapper er det gøy å bare kikke litt, så tar imot alle slags tips), men mest for å rusle rundt i hyggelige gater, innta god kaffe, kake eller lunsj på koselige kafeer, slappe av i en park eller på en plass og se på livet ... Ungene trives med det de også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat