Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-20, 23:54   #36
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg ser i mange artikler at de som reiser, mener det er tryggere i syden,enn i Norge. Fin unnskyldning det.

Da tenker jeg at man har brukt tiden etter nye retningslinjer, på å finne en gyldig grunn til å forsvare hvorfor man bare MÅ dra til et land som har hatt et mye høyere smittetrykk enn Norge. Det er så hult at jeg tror folk må ha slitt en del, hvis DET var det beste de kom på...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat