Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-20, 09:56   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Liten vifteovn er lurt. Biltema har en som stopper om den velter til en hundrelapp. Kaldt når sola går ned, og tidvis ellers også i dette landet.

Om 5 meter holder avhenger av hvor nært strømuttak dere får plass. Der vi lå nå sist hadde det kanskje holdt, i alle fall om vi trakk teltet lenger bak, der vi lå sist gikk den derimot under vogna ved siden av oss og bak den der igjen (under var kortere og det var reisefølget vårt derfor var det greit, ellers selvsagt bak/rundt)

Vi har vel 20 meter eller noe sånn.

5 meter er ikke langt.

Bord er ikke nødvendig. En kan spise på piknikkteppe. Vi valgte det, og har også et par større stoler, men har ikke stol-kit til underlag da. Piknikkteppe ønsker jeg meg.

(mye av det vi drar med oss ville jeg ikke kjøpt for en engangs greie, men jeg håper å gjenta dette hver sommer)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat