Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-20, 13:13   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Gjennomsnittlig levetid for ALS er 3 år etter at diagnose er stilt så vi har ikke akkurat god tid. Og som Strå skriver så blir det liksom feil uansett hva jeg velger ... Men jeg tror jeg skal prøve å få til en reise i år, enten i høstferien eller julen. Og jeg tror også det er best om jeg er med.

Ja, og selv om gjennomsnittlig levetid er 3 år, så må man også tenke på formen hun er i når de er på besøk. Det blir ikke det samme å besøke en bestemor som bare er sengeliggende, 100% pleietrengende og som ikke kan snakke med dem. Men å vente til du selv kan være med synes jeg høres lurt ut. Da slipper du å risikere din fars helse, samtidig som du er tilstede for barna dine på en måte som en bestefar/utenforstående ikke kan, i deres møte med en syk bestemor, som kanskje ikke er slik de husker henne. Det er du som best kan snakke med dem om tankene de måtte ha, også i etterkant.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat