Tråd: Gutterom
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-15, 22:38   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutterom

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Storebror har en rammemadrass, og den måler 197 ca.
Den skal gå akkurat.
Jeg tenkte å sjekke på Ikea ve då måle selv, hvor lang en slik madrass er. Har nesten blitt litt fiksert på å sett esengen på tvers for å lage et mer firkantet rom.
Storebror har et skoskap, det er smalt, og høyt. Mulig det blir stående hos han etter oppussing. Hans rom virker lysere, og det blir nok lysegrått istedet for hvitt. Min kjære spreke mor på snart 70 år har et arsenal av ulike elektriske sager, og skal legge gulvet.
Denne gangen skal jeg være flink til å dokumentere etterhvert ihvertfall me dfør og etter bilder. Tror nemlig det kan bli veldig fint.
Har en venninne som har et veldig likt rom, samme mål. Det var soverom til sønnen hennes tidligere inntil de bygde ut kjelleren.
Nå har de fått en snekker til å bygge en day-bed langs kortsiden, og det er utrolig hvordan dette får rommet til å virke større!

Om du velger rammemadrass så går du glipp av mye oppbevaring og du får ikke plass til overnattingsgjeser sånn uten videre. Om du kan få bygget en seng, så er jo det en kjempeide!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat