Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-20, 12:58   #383
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.566
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Og er du ved Tingnes, så tar man turen over til Helgøya.

Jeg bader ikke i Mjøsa, syns det er både ekkelt og kaldt her. Men jeg bada i Ottaelva hver sommer som liten, i det grønne flomvannet. Nå syns jeg badevannet i sydenland er kaldt på sommeren.

Jada, som regel blir det en tur til Helgøya også, med bading inkludert der og. Vi har familie og venner vi besøker i området. Ottavassdraget har jeg selvsagt også badet i, på ulike steder, men bare som barn, mens ungene badet i Vågåvatnet så sent som i fjor. Nei, jeg har vokst fra å bade i brevann. Det vil si jeg kom i skade for å bade i Thunersjøen i Sveits, som også er turkist brevann, men det holder med en gang.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat