Tråd: Soffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-19, 20:12   #50
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soffe

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette har jeg sagt mange ganger også. De 33 plaggene er ikke inkludert undertøy, strømpebukser, yttertøy, treningstøy eller turtøy. Det er altså bare bukser, kjoler, bluser, cardigans, gensere osv. Og da er 33 plagg seriøst MYE klær. Jeg må innrømme at jeg synes det er utrolig flaut at dette blir frontet som en trend man skal bli imponert over at folk klarer.

Øh, er det noen som forventer at du skal bli imponert? Jeg skrev det her fordi det er noe jeg har brukt flere timer på nå i helgen.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Og det skal helst være dyre klær også. Kvitte meg med det jeg har, for å erstatte det med 33 dyre plagg (riktignok tidløse, og av tipptopp kvalitet) det skjer ikke.

Det har ikke jeg lest noe sted, at det skal være dyre klær. Når jeg nå i helgen har ryddet i klærne mine, har jeg funnet ut at jeg HAR mange fine klær (enda jeg ofte har følelsen at å «ikke ha noe å ha på meg»), og slett ikke trenger å kjøpe noe nytt. Og jeg tror jeg fremover vil bli flinkere til å unngå bomkjøp.

Men skjønner at det ikke er noe for alle altså. For meg tror jeg det har vært lurt å rydde unna klær som ikke passer (jeg går ofte litt opp og ned i størrelse, og jeg har bare pakket de bort, så jeg kan finne de frem hvis de passer igjen). Og det var veldig greit å pakke til jobbreise i dag (noe som vanligvis er litt stress).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat