Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-19, 14:24   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prosjekt som egner seg for ferske strikkere?

Jeg hadde en annen strikketråd her som handler om hvorvidt jeg kom til å klare å strikke meg lange leggvarmere. Jeg er nå litt over halvveis i det prosjektet, og det ser ut til å gå greit. Jeg har også kjøpt inn garn til en hals som blir neste prosjekt. Det slår meg at jeg liker å ha noe å holde på med på kveldene, og nå er jeg pluselig redd for å gå tom for prosjekt.

Jeg ønsker meg derfor tips om andre saker og ting som det er enkle å strikke. Jeg kan fortsatt bare legge opp og strikke rett og vrangt. Prosjektene bør ikke inneholde så mye mer avanserte operasjoner enn det.

Jeg strikker helst til meg selv. Jeg tror ikke produktene jeg kommer opp med nødvendigvis vil egne seg som gaver, nemlig.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat