Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-19, 15:04   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt som egner seg for ferske strikkere?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg tenker at heller enn å velge noe fordi det virker enkelt burde du velge noe du faktisk har lyst til å strikke. Da er sjansen større for at du fullfører og bruker plagget. Det er mye hjelp å få om du står fast, ikke minst gode instruksjonvideoer på YouTube o.l.

Joda, men jeg har ikke all verdens med pågangsmot hvis det virkelig butter på slike ting. Håper å finne noe jeg både liker, og som jeg vet skal være overkommelig.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Luer er jo ofte enkelt. Da må du lære å felle underveis i strikkingen, men det er overkommelig.

Og gensere med raglanfelling og tykt garn er også relativt enkelt. Og etter det klarer du hva som helst.

Takk for tips! Vil gjerne at noen viser meg eksempler på slike gensere!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mine strikkeferdigheter er på linje med dine, og takket være forklaringen og bildene på denne bloggen, så klarte jeg altså å strikke sokker: https://boerboelheidi.com/2013/10/01...er-ull-labber/

Takk! Den skal jeg ta en nærmere kikk på!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat