Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-17, 09:20   #36
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor ønsker Høyre å ødelegge helsevesenet?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg tror bare ikke det er mange nok med formue på Cayman Islands, til å kunne dekke opp at endringer i samfunnstrukturer aldri kommet til å kjennes, av noen. DET vil alltid være noen som "er de svakeste", og som politiker kan man ikke styre landet etter enkeltsaker eller magefølelse.

Nei, det er klart man ikke kan styre landet etter magefølelse, men det er det da virkelig ikke noen som har gjort heller, vi har da stort sett hatt ansvarlige folk til å styre oss gjennom årene vi har bygget velferdsstaten. Det blir jo merkelig å fremstille det som om det er alternativet til det borgelige regjeringssamarbeidet.

Å gi skattelette til folk som har til både salt, melk og honning i grøten er ikke viktig på min prioriteringsliste. Jeg blir med på spleiselaget. :raus:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat