Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-17, 11:14   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det flere klatrere her?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Når snøen kommer (hvis den gjør det, da) har jeg lovt guttungen (14) at jeg skal være med ham på vårt lokale klatresenter, det gleder jeg meg til. Bortsett fra at jeg kjenner på et snev prestasjonsangst, siden jeg har gleden av å tilbringe dagene mine med helt suverene klatrere stadig vekk.

Glemte visst min egen tråd gitt.

Hvorfor må dere vente på snøen?
Ser den prestasjonsangsten. Har kjent litt på den selv da kjæresten, og spesielt kameraten hans, er veldig flinke. Men det glemmer jeg helt når jeg er oppe i veggen.

Jeg kjenner fortsatt at det er litt skummelt å være høyt oppe selv om jeg vet at det er trygt, men frykten har blir gradvis mindre.
Har også merket at jeg stadig blir bedre, og klarer mer, og det er veldig gøy.
Har ikke tatt brattkortprøven enda. Hadde tenkt å gjøre det i går, men på vei til senteret kjente jeg at selvtilliten var dårlig, og jeg hadde ikke noe lyst. Henger nok litt sammen med pms'en tipper jeg. Men det haster jo ikke så jeg tar det en annen gang.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat