Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-17, 16:47   #105
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norske barn mishandlet på koranskole i Somalia

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Klart det, men du framstiller det som om det da må være snakk om manglende vilje. Det er jeg sterkt uenig.

Ja, jeg mener definitivt at den mest sannsynlig grunnen til at et voksent menneske som er innafor normalområdet evnemessig og har bodd flere år i Norge ikke klarer å lære seg norsk på et nivå tilsvarende AI (nybegynnernivået hos Europarådet) er manglende vilje til og interesse for å ha noe særlig med det norske samfunnet å gjøre.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

OK, da leser du det virkelig annerledes enn meg. Men veldig ofte i disse trådene føler jeg at jeg må slenge på en disclaimer i hvert eneste innlegg hvor jeg diskuterer hva som kan ligge til grunn om at jeg selvfølgelig syns det er forferdelig, foreldrenes ansvar og at de må stilles til rette, ellers leses jeg til inntekt for å ikke ønske diskusjon, være for PK, for SV, for apologistisk, for unnskyldende etc. etc. Det er ganske slitsomt.

Jeg føler akkurat det samme fra den andre kanten av diskusjonen, og det blir jo ikke bedre når folk (i dette tilfellet du) tar bort halve setningene mine for å lage en eller annen stråmannsdiskusjon, og/eller beskylde meg for å fordumme debatten.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat