Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-17, 00:56   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterstøvler til ungdom

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Spurte han tidligere i kveld hva slags vintersko han vil ha, og fikk til svar "Æ ska ha lave sko - ferdig snakka". Viste han skoene jeg linket til i det siterte innlegget, og responsen var "Ja, dæm vil æ ha". Så da kjøper jeg dem i morgen. Enkelt penkelt.

Tvillingsøstera fikk på fredag, der gikk det også veldig kjapt. Inn på skobutikken, prøvde først ett par litt høye Viking støvletter med pelskant, som hun ikke likte helt, deretter prøvde hun ett annet par, som hun likte, bortsett fra at det var feil farge på lissene. Skoene var til og med 30% nedsatt, så jeg tilbød henne å skifte ut lissene med noen i en annen farge, og da var saken avgjort. Så da ble det disse skoene:

Med slike lisser:


Men er mest spent på hva 12-åringen finner ut. Det er hun som er den mest kresne, både når det gjelder komfort og utseende på skoa.


Skoene i den første linken din vises ikke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat