Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 15:16   #315
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det kan jo rett og slett hende man ikke kan jobbe fullt begge to da. Kanskje må man jobbe redusert, enten mor eller far eller begge. Det er bare sånn det er. Jeg innrømmer at jeg får litt sånn "har ikke tid til å ha barn" bismak av dette. Jeg har selv valgt å hoppe av det jeg drev med før for å få kabalen til å gå opp, så det er ikke sånn at jeg ikke selv har kjent på disse greiene.

Har det slått deg at selv om man gikk ned i stilling, ville man fremdeles ikke fått fri disse dagene i noe særlig større grad enn før? Det er et problem fordi det gjelder så mange samtidig, ikke fordi foreldre ikke har vilje til å ta tid med barna sine.

Jeg lurer forresten på hva en lærer egentlig tjener? Jeg kjenner forresten ingen som jeg vet tjener rett under millionen, og jeg kjenner heller ingen som kan flexe villt hverken med lav lønn eller høyere lønn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat