Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-09, 08:45   #34
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husdyr vs. ikke husdyr?

Vi har allergi i familien, men jeg tror ikke vi ville hatt husdyr uansett. Alle burdyr er utelukket fordi jeg ikke kan se annet enn at det er meningsløst for små dyr å stå i et bur i noens stue hele livet. Hund kunne vi hatt, men når vi har et travelt familieliv der begge jobber fullt og har mange hobbyer og en aktiv fritid, så kan jeg ikke se for meg annet enn at en potensiell hun ville blitt i overkant neglisjert. Jeg syns synd på hunder som ligger inni huset hele dagen mens folk er på jobb. En times gåtur om morgenen og kvelden er da ganske stusselig for en normalt aktiv hund vil jeg tro.

Vi har altså ikke dyr av hensyn til dyrene og av hensyn til allergier.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat