Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-23, 09:34   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.834
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med micellar-vann?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det virker som det tiltrekker seg møkk… Men jeg har dager hvor jeg er 100% sminkefri, og padsene blir like brune/grå.

Jeg måtte jo sjekke i går kveld, siden jeg var sminkefri i går. Min pad ble ikke brun og ikke spesielt grå, men svakt, svakt grå. Jeg hadde vært inne eller i bil hele dagen og dermed ikke vært spesielt utsatt for eksosstøv og forurensing fra by. Paden opplevdes ikke spesielt skitten, altså. Når jeg bruker sminke, de rimot, blir det mange runder og likevel ikke bra nok. Jeg fjerner ofte restene med en toner, noe jeg har skjønt man ikke skal, men som sagt: lat.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat