Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-21, 09:49   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.949
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikking - noe av det kjipeste

De hadde ett nøste igjen i samme innfarging! Helt utrolig. Jeg bestilte 9 nøster i juni, kanskje har det 10. nøstet vært med inn til butikken og blitt liggende siden da? Da takker jeg nei til garnet ditt Frøy, men takk for at du tilbød!

Ang. lange ender; jeg kan ikke se at det skal være grunnen. I denne jakka går det 9 nøster. Tar man 20 cm "for lang" ende på hvert nøste i begge ender av garnet blir dette 3,6 m. Det er helt umulig at det skal tippe over til at man har et nøste for lite når det i utgangspunktet er over 200 m på nøstet. Det må være en annen grunn - men hvilken? Hvis jeg hadde strikket jakka 2 omganger kortere hadde jeg hatt nok garn. Men jeg synes at her er det for lite garn i oppskriften, man kunne opreret med 9-10 nøster i stedet for 9.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat