Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-17, 11:42   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor trumfer ski alt?

Jeg tror det er mye pga tradisjon. Jeg er ikke noe særlig interessert, men lyden, både fra tv-en med kommentatorer og publikum, og folk som står rundt, vekker masse assosiasjoner og minner om fellesskap rundt en kantine-tv eller aula-tv eller klasseromsradio. Det er noe veldig mange av oss har til felles, de fleste av oss har stått sammen med andre og sagt JAA eller NEEII en eller annen gang, og jeg tenker at det har en selvstendig verdi som felles arena, selv om ikke alle deler den. Og det at man føler litt, sammen med andre at " Jommen er vi noen raringer, vi nordmenn!"

Selv om jeg som sagt egentlig ikke er interessert, så ER det, nesten helt objektivt, ganske spennende der og da. Jeg har ikke fulgt med i år, men har fått med meg det som har vært på nyhetene liksom, med stavbrekk og sånn. Men da jeg stod på tredemøllen i går og VM-oppsummeringen var det eneste som stod på, så ble jeg skikkelig revet med og utbrøt flere ganger høyt ÅÅÅÅH, når det var drama og fall og stavbrekk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat