Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-17, 18:05   #116
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Eg har hoppa bukk over alt som heiter gjesteliste (veit vil blir ca. 23), invitasjonar, lokale (skal vere heime) og omstendigheter rundt innkvartering av tilreisande gjester, og gått rett på det GØYE, dvs. mat og pynt. Vi er ein "eklektisk" familie med svært varierte smaksløkar. Konfirmanten elskar koldtbord og tapas, og vil ha alt glutenfritt. Eg meiner at me skal greie å ordne mat sjøl.

Koldtbord (folk må hente mat sjøl):
Reker (ferdig skrella dagen før, setter slekta i sving med dette)
Krabbe (litt i tvil)
Aioli
Brød - helst kun glutenfritt
Roastbiff? (dette trur eg at eg skal greie å fikse sjølv)
Remulade
Kjøttboller (lage i god tid, varme opp frå frysaren)
Potetsalat (lage dagen før)
Grønn salatmix (vaske dagen før)
Spekemat?
Grilla paprika (frå glas - "Godt nok for de svina")
Oliven
Ostar
Frukt og syltetøy (til ost)
Steikte grønsaker (skjære opp kvelden før, steike før servering)
Fetakrem (lage dagen før)
Nachoschips
Dette er utgangspunktet, og så pimpar eg kanskje opp noko ved hjelp av dette: http://trinesmatblogg.no/category/sm...er-og-salater/


Kaker
Smash-pavlova (Trines Matblogg. Lage bunn nokre dagar i forveien, "montere" like før servering)
Bringebær-is på nøttebunn (Trines matblogg. Lage god tid i forveien)
Stor fruktsalat med vaniljesaus (lage dagen før)
Rett og slett iskrem på eit fat?
Kransekake (bestille)

Svenske, norske og islandske flagg på kaka (manglar berre ein danske i selskapet)

__________________
Jente 2003 og gut 2005

Sist redigert av Syrin : 11-07-17 kl 18:15.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat