Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-16, 00:17   #85
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.926
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du malt huset ditt grått?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Vi har ikke malt, men det var grått da vi kjøpte. Det er definitivt penere enn det det var før, ikke alle i rekka hadde malt da vi hadde flyttet hit, og det var ikke fint. Jeg personlig syns det hadde vært knalltøft om alle hadde forskjellige farger, men jeg tror ikke jeg kommer til å fremme forslaget med det første.


Det tror jeg også hadde blitt fint. Nabohuset til svigerfar er en vertikaldelt tomannsbolig og den ene siden er malt knallblå med hvite karmer og den andre siden knallgrønn med gule karmer (man trenger definitivt ikke velge likt bare fordi husene henger sammen). Jeg liker det og blir glad bare jeg ser huset.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat