Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-17, 15:46   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utseendepress i møbelbransjen



Jeg var innom Bolia for ikke lenge siden og overhørte et pars diskusjoner om en grønn veloursofa. Hun elsket den, han hatet følelsen av velour og nektet.

Han: Nei, den vil jeg ikke ha. Den er skikkelig ekkel å ta på.
Hun: (mens hun lot hendene virkelig kna seg bortover velouren, begge veier) men tror du ikke at du kunne bli vant til den?
Han: Nei. Den er skikkelig fæl å ta på. Jeg er sikker på at det egentlig er mange som føler det sånn angående velour.
Hun: Eh nei.

Det ble ikke veloursofa på dem. Om de endte opp medå kjøe sofa sammen i det hele tatt er usikkert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat