Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-22, 11:18   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.597
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil for familien, erfaringer med Kia E Niro eller liknende?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg ser den Malama. I følge signaturen din så ligger jeg akkurat et hakk foran i løypa med barn fra 04, 08 og 12 (eller 012 som de sier selv ). Sist vi kjørte full pakke med lavvo i bagasjen var i 2020, hadde omfattende norgesferie også i 2021, men da tror jeg vi bare fylte bilen til randen med sengetøy for hytter/hus/venneovernatting og ikke telt. For en planlagt ferie kan man jo også leie/låne/bytte bil. Men det er ikke like aktuelt for å på kort varsel benytte skiføret som kommer til det bergenske nærområdet.

Ja, hakket forran meg er du da, siden 080 er min eldste. Så han blir nok med noen år til, særlig siden campingturene våre er kombinert med sommerferien hos svigers som han setter pris på, i stor grad grunnet en onkel som er 07 modell

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat