Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-22, 10:21   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.420
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Sykkelhjelm med visir, eller briller?

Etter å ha syklet til jobb med øynene delvis lukket store deler av veien, så innser jeg at jeg må ha noe foran dem. Snø i full fart inn på øyeeplet stikker.

Jeg er en bysyklist, har et bittelite ansikt, og tenkte meg en hjelm med visir framfor briller. Jeg ser for meg at det er lettere å få til å passe, framfor briller. So attpåtil ikke er helt min stil.

Argumenter for/mot visir vs. briller? Tips til god vintersykkelhjelm/vintersykkelhjelm med visir og evt. briller?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat