Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-13, 22:12   #31
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy goes to Hiphopwood. WTF?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror vi kunne hatt det gøy sammen, Vianne!

Jeg virkelig elsker siste albumet til Kanye West, forresten. Jeg likte godt de første albumene hans, men da jeg så han på Øya holdt jeg på å soven av kjedsomhet. Da Yeezus kom ut hørte jeg på det fem ganger i strekk mens jeg omtrent så ut som en blanding av dette og dette:

Sønnen min er delvis oppkalt etter Outkast, faktisk.

Samme her!

Jeg elsker det siste albumet. Jeg likte veldig godt de første albumene hans jeg også (College Dropout, Last Registration og forsåvidt også Graduation) og hørte særlig førstnevnte i filler. Han er jo ikke den største rapperen, akkurat, men han har en utrolig musikalsk teft, rett og slett. Men Yeezus er utrolig fint. Kanye West er et skikkelig stalltips om man vil lære seg å like hip-hop, egentlig.

Bøyer meg i støvet over OutKastnavn. OutKast er helt klart mine favoritter .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat