Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-17, 14:06   #13
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Du kan jo minne dem på at det er søndag? Og vi har faktisk en lov som sier noe om helligdagsfreden? Eller melde i fra til politiet som sikkert ikke har mulighet uansett til å si fra. Men om flere melder fra i samme nabolag, så sjekker de nok ut saken kanskje. Men det er kanskje ikke en bra start på et nytt naboskap.

Nei, det er trolig ikke en bra start på nytt naboskap, men jeg synes like vel ikke at selv om de er ny så skal de få gjøre som de vil. Jeg kommer til å nevne det for styreleder at de kan minnes på å sette seg inn i husordensreglene/Norsk lov. Jeg er også trolig mindre tolerant enn de andre som bor her, Men så tilbringer jeg også langt mer tid ute på verandaen enn de fleste. Innser at jeg kommer til å ende som ei sur, gammel kjerring.

Luvi er ikke aktiv