Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-17, 22:51   #18
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faktisk.no lansert!

Og jeg synes faktisk ikke at Makronsaken er tulleting. Det er omgåelse av fakta, og det er å slå opp noe som ikke er sant. Etter å ha bare lest overskriftene om makroner og gullskrift, ble jeg, som så mange andre også oppgitt over stormannsgalskap på tinget. Når det viser seg å bare være tull - er jeg glad for at noen tok seg bryet med å finne ut om DN snakket sant.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat