Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-17, 08:22   #46
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen blottet seg for deg på internett? Eller overskredet andre seksuelle gren

Jeg fikk faktisk forklart hvorfor man gjorde dette, sist det skjedde. "Det er digg å få tilbakemelding på bildet, liksom". Jeg sa at jeg ikke ga noe respons ettersom jeg tydelig hadde sagt at jeg ikke ønske motta sånne bilder første gang han gjorde det, men det hadde han glemt ja. Charming.

Jeg hiver de normalt ut ganske kjapt når sånt skjer, men han her fikk faktisk en advarsel også, uten å selv da klare holde seg i skinnet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat