Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-17, 14:38   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SSB og Meyer-debatten, den bør vel tas på FP også?

Denne saken har jo blitt så spennende at jeg nesten ikke klarer å få gjort noe jobb.

Jeg kan ikke helt se for meg at det skal være greit for Siv Jensen å gjennomføre et møte hvor Christine Meyer trolig skal få sparken uten at sistnevnte får ha med seg en representant. Selvfølgelig har man rett på representasjon i oppsigelsessaker selv om man er leder for SSB.

Det er slett ikke sånn at alle i SSB mener hun har vært en dårlig sjef. Men jeg skjønner jo at arbeidsmiljøet blir vanskelig når man står midt i slike prosesser som de har nå. Jeg har vært gjennom en del slike runder selv, og det er alltid utrolig ubehagelige.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat