Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-17, 08:55   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.939
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterstøvler til ungdom

Vintersko har vært kilde til mang en krangel hjemme hos oss. Snuppa har foretrukket å gå i helt vanlige joggesko. Normalt sett legger jeg meg ikke oppi det. Hun blir aldri syk og klager ikke. Men hvis de skal på turer med skolen må hun jo ha noe mer solid.

Foreløpig har hun et par støvletter som ligner litt på UGGs, men som er vanntette. Men disse er fra i fjor, så jeg tror egentlig ikke at de passer lenger (siden hun har vokst nesten 3 størrelser i bena siden forrige vinter). Nå kan hun egentlig overta et av min "feilkjøp" fra i fjor, men da tror jeg bare ikke at de blir brukt, så hun må nok få et eget par.

Men jeg nekter å betale over 2000 kroner for UGGs (og det vet hun heldigvis).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat