Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 22:45   #12
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg fryser! Ulvang Rav?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg fryser skvett ihjel i ull og skalljakke når det er kaldt. Og fatter ikke de som mener det tynne «skallet» er like varmt som en vindtett jakke som er varm i seg selv.

Det er det absolutt ikke. Min (jobb)bekledning er akkurat litt for kald på veldig kalde dager, men da får jeg bare bevege meg litt mer. Skalljakken er egentlig kun for beskyttelse mot vinden, ikke for varme. Når man er bred de fleste steder er det dessverre lite varme klær med god bevegelsesfrihet (som ikke koster skjorta) der ute. På fritida bruker jeg en lang skalljakke som er bittelitt foret, men den er for lang til at den gir god bevegelse på jobb. Har en diger dunjakke hengende for de aller kaldeste dagene, men er ikke mange dagene per vinter jeg bruker den.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat