Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-08, 23:34   #25
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Smil

Sv: Prosjekt gutterom

Dagsrapport dag 3 13.8
Ikke vært oppe før rundt 18 tiden i dag. Hadde fått kjøpt alt jeg trenger av maling,tape og plast i allefall.
Senga har vi demontert og satt ut, den blir hentet i morgen. Jeg har pusset over alle steder hvor jeg har spraklet.
Guttene sover hos naboene så jeg har brukt kvelden nå til maling av tak. Tungt !
Har også heftgrunnet en grusomme blå veggen og bærebjelkene. Mye av dette blir borte inni sengene, men vil ha det så lyst som mulig der inne.






Malingen blir latte og caffe latte som planlagt. Skal bruke den nye Greenroom malingen fra Butinox. Greit å grunne den helt mørke blåfargen først så slipper jeg kanskje med to strøk.

Planen i morgen er å male fondveggen som er den aller største veggen, så fort denne er tørr kan jeg få opp klesskapene og minimere kaoset i gangen utenfor. Må nok minst ha to strøk, kommer ann på dekkevnen til malingen.
Håper å få begynt å vinduet også, det er nemlig helt grusomt. Det var nytt i 2001 men forrige huseier har hatt hundrevis av små stifter i alle karmer med julelys masse, masse små hull som må sparkles, pusses og males.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat