Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-20, 13:12   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Reklamen fungerer som på Facebook: Ting du har vist interesse for, vil dukke opp i feeden din.

Jeg er nokså samvittighetsløs på sosiale medier: Jeg følger kun tilbake hvis jeg har interesse av det. Det vil si folk jeg kjenner eller temaer jeg er interessert i. Jeg følger ikke automatisk folk som følger meg.

Nei, skjønner. Men de som spør er familie og nære venner. Det er egentlig de jeg minst kan tenke meg at følger meg. Jeg er kun interessert i å følge matbloggere og knapt nok det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat