Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-18, 09:36   #12
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med engelsk cocker spaniel?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Dere altså! Supermennesker. Så mye overskudd til barn og hunder! Dere har flinke barn som stiller opp, og det hjelper. Utrolig morsomt og spennende å følge dere videre, håper det dukker opp en spaniel etterhvert.

Neimen! Det var da nydelig sagt. Takk!
Ungene ikke bare stiller opp men har jo hundene som sin hovedinteresse så de gjør jo tilnærmet alt av trening. Pelsstell er mitt ansvar, da - det tør de ikke.

Vi mistet en av de sorte Flattene brått for noen uker siden - har ikke flashet det hverken her eller der for det har vært veldig trist og vanskelig. Så nå har vi bare tre og mangler minst en... Planlegger valpekull etter Hilma og drømmer om denne Sussexen da, så vi kommer ikke til å skaffe ny hund nå. Tenk om det faktisk skulle bli valper og det kommer en fin tispe vi kan beholde - en som er lik den vidunderlige mamma'n sin!

Nei, unnskyld IzziCreo - nå skriver jeg meg helt bort.

Jeg har aldri importert hund selv (enda?) men som Floksa sier er det visstnok ganske greit, man må passe på at valpen har det den skal av papirer, pass og at den er chippet - og at den er vaksinert og har fått ormekur etter gjeldende regler. Mattilsynet kan dette.

Pelsstell synes ikke mine er sånn dødskult akkurat men de må jo gjennom det ofte så ingen protesterer. Har dem på bord (trimmebord/utstillingsbord) og klipper og børster mens jeg koseprater og gir godbiter innimellom. Startet med det da de var knøttsmå for at de skulle bli vant til det. Curlyen hopper opp på bordet selv, tar ikke sats engang. Rart å se på. Hun er stor og bordet er høyt, hun nesten bare går oppå.

Det kan jo være dere hadde en Sussex i nabolaget men såvidt jeg vet er det ingen i Norge nå. Men jeg vet jo absolutt ikke alt.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat