Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-17, 11:16   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor trumfer ski alt?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tenker det er fint med sånne positive unntakstilstanddager på en arbeidsplass også. Jeg er ikke så sikker på at det egentlig stjeler så mye tid fra arbeidsoppgaver. Den lille felles friheten der og den samlende effekten med en unnskyldning for litt feiring i hverdagen tror jeg er positiv. Jeg interesserer meg ikke for sport, men liker den lette stemningen det blir sånne dager. På jobb hos meg er det ingenting som tyder på at det avtar med synkende alder.

Enig. Og jeg tror mange bedrifter kaster penger ut vinduet på diverse kursholdere, motivatorer, foredragsholdere og "lagbyggende" aktiviteter gjennom et år, som i bunn og grunn bare er sludder og bortkastet tid, og at en felles jubel etter innspurten i en skistafett har vel så mye å si for arbeidsmiljøet og -moralen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat