Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-18, 10:13   #513
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Herlighet My, jeg dør jo bare av å lese programmet ditt.

Ja, det kan du si. Vi har senket skuldrene og ambisjonsnivået, og fått til å forenkle en del, heldigvis. Hytteturen til minstejenta ble avlyst på grunn av været. Det hjalp litt. I går var det bare mannen som ble med på avslutning for fotballen til guttungen (han er trener), i tillegg til at han droppa sommerfesten til bedriftsnettverket. Det gjorde at jeg fikk slappet av litt, fikk handlet inn det ungene skulle ha med av kosemat på skolen i dag, fikk kommunisert med den svimete og overtrøtte 13-åringen som kom sjanglende hjem fra skoletur, om bursdagsfeiring, i tillegg til mammaen til det andre bursdagsbarnet, så nå er planene relativt klare, og jeg fikk sendt ut e-post med invitasjoner. Eldstejenta dropper fotballtreninga i dag, og siden yngstejenta ikke drar på hyttetur så får vi faktisk tid til å kose oss litt sammen og spise på restaurant etter skolen som vi pleier, før eldste skal på kino. Baking til bursdagsfeiring tenker jeg å overlate til bursdagsbarna. I morgen er det jo skolefri, så da skal de få være hjemme hos oss og bake, mens vi er på jobb. Så da trenger jeg bare å passe på at vi har de riktige ingrediensene, og krysse fingrene. Det ble bestemt at bursdagen skal være hjemme hos venninnen, på lørdag, da skal jentene få gjøre det meste av forberedelsene der også, og under selve bursdagen skal vi voksne ut (det vil si foreldrene til venninnen blir med hjem til oss og ser fotball ), så blir jeg med opp dit og rydder etterpå.

Så kommer vi vel i mål på et vis.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv