Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-17, 19:25   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke votter er de aller varmeste?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har også Hestra med ullfor som vises over her, og er veldig fornøyd med dem. Men jeg har også et par som jeg innbiller meg er fra Sealskinz, som er enda varmere, som jeg (som er varm på hendene) nesten ikke kan bruke, fordi jeg begynner å svette med en gang. De er rett og slett for varme for meg.

Sånn sett er det løse ullforet i Hestravottene en fordel for min del, siden det kan tas ut, og jeg bruker ofte bare skallet. Men som sagt, det er ikke de aller varmeste vottene jeg har, selv om de også er veldig varme.

Nei, det var ikke Sealskinz, det var Skibum (begynner på S ). Skinn inni håndflata så de har godt grep, og veldig (for meg, alt for) varme.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat