Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-18, 17:06   #293
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Forteller alle i din omgangskrets villig om sexlivet sitt, rine? Eller er det noen som er mer privat av seg?

Hun snakker da vel om en spesifikk person, vil jeg tro? Men selv om Rines venninne skrøner på seg migrene for å forsvare botoxbruken, så betyr ikke det at det ikke finnes folk som får behandlet migrene med Botox. Og omvendt, selv om migrene i noen tilfeller kan behandles med botox, så tviler jeg ikke på at det finnes folk som bruker migrene som unnskyldning for å forklare botoxinjeksjoner, selv om de ikke har det. Det finnes så mange slags folk. Det beviser vel ikke noe annet enn at rine har venner med ymse komplekser akkurat som andre. Og det at folk i Rines omgangskrets helst ikke vil innrømme bruk av Botox for forfengelighetens skyld, men dikter opp unnskyldninger, har jeg virkelig ingen problemer med å forstå. I alle fall om Rine uttaler seg like friskt i RL som på nett. Det er ikke alle som gidder å ta diskusjonen, eller som takler å høre andres meninger like bra.

Botox kan visst brukes til så mangt, det siste jeg hørte var som alternativ til slankeoperasjon. Foreløpig bare på forskningsstadie, og først og fremst utprøvd på gnagere, med visstnok god effekt. Noe med å lamme ett eller annet i magen slik at man ikke lenger føler seg like sulten.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-04-18 kl 17:17.
My er aktiv nå   Svar med sitat