Tråd: Klimastreiken
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-19, 22:58   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.484
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klimastreiken

8-klassejenta vurderer å delta. Flere av vennene hennes skal. Skolen gir ikke ugyldig fravær, i strid med hva kommunaldirektøren har bestemt. Så her er det visst skolen som gjør opprør, på vegne av elevene. Uansett ville det hatt liten betydning. Hun har ikke noe fravær fra før, bortsett fra en og annen enkelttime pga kjeveortopedavtaler, og står ikke akkurat i fare for ikke å få vurdering i noe fag.

Hun spurte meg om hun fikk lov, og jeg svarte at hvis hun er avhengig av min godkjenning så er det ikke streik. Hvis hun mener det er viktig nok så drar hun uansett (som jo for så vidt er underforstått min godkjenning likevel ...).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-03-19 kl 23:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat