Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-19, 13:38   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Hummus er veldig enkelt og veldig godt. Jeg blander en boks med kikerter (ekspertisen sier at du bør koke dem selv, men jeg synes det blir godt med de på pappkartong), ett fedd hvitløk skåret opp smått, en spiseskje tahini (sesampaste), litt salt og olivenolje, og kjører det med stavmikser.

I pastasalat synes jeg at det er viktig å ha noen ingredienser som smaker litt mye, fetaost, oliven, vårløk ogsåvidere. Og cherrytomater og olivenolje.

Ellers, om du har tilgang til mikrobølgeovn så er middagsrester veldig greit. Vi er flere som gjerne vil ha med oss hjemme hos meg, og det er som oftest storesøster, som går først, som får dem.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat