Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har dere planer på 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-24, 06:21   #101
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17. mai?

Det er jo igrunnen litt behagelig at vi ikke har noe spilling med korpset før toget kl 12. Så utenom mannen som skal levere vekslepenger og kake på skolen kl 10, så må vi ikke ut av huset før 11. God tid til frokost.

Begge de eldste har spurt om vi har husket å kjøpe jordbær. Brødskiver med oppkuttet jordbær, og et dryss sukker om det trengs, er fast på 17. Mai frokosten vår.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-24, 10:48   #102
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planer på 17. mai?

Årets 17.mai måtte vi ut av huset for 19-åringen skulle ha 17.mai frokost til en gjeng på 20. Selv om han og 2 venninner ordnet det meste var det litt rigging av bord og stoler ut hagen, og pynting. Jeg lagde 2 pavlovaer, for det hadde de lyst på. Ellers fikset de mat og drikke selv.
Vi var hos den eldste datteren vår på lunsj, og hos faren min på reker på kvelden. Litt mye farting syns jeg, men det var da en fin dag.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-24, 17:22   #103
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.054
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planer på 17. mai?

Jeg sov ikke et sekund natten før 17.mai. Et resultat av en vanvittig travel kveld på jobb og litt å henge fingrene i hjemme etterpå...så da får ikke denne dama sove.

Men vi dro ut å så gutta i toget, korpset til D vant "beste korps" i barnetoget, det var stas! Etterpå hentet vi gutta pg dro hjem til oss og spiste god lunch. Min mor var med.
Da poden skulle gå i folketoget med korpset, måtte jeg bakke ut. Jeg var helt svimmel av trøtthet. Så mens mann og sønn så på andre sønn i toget, lå jeg og slappet av en times tid.
Vi fikk besøk av et vennepar og deres sønn som fylte 16 år i går...så da grillet vi og etterpå spiste kake.
Vi ble sittende ute på verandaen til klokken var over halv tolv på natta. Helt magisk!!
Så denne 17.mai'en var en av de beste!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no