|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1001 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02
Ha ha, ja dette var en litt pussig affære, men greit nok. Mannen sendte avgårde et spørsmål til arrangøren, og fikk til svar at det kom til å være "alt mellom himmel og jord". Fra folk som kom trillende direkte ned fra Granåsen, iført hva de nå har hatt på seg som publikum en hel dag der, til folk som har en helaften på byen og skal videre til andre arrangement etterpå, hvor de må være skikkelig pyntet. Så siden jeg hadde vært på jobb og ikke i Granåsen, kledde jeg meg omtrent som jeg skulle ut og spise på et bedre sted ellers. Det vil si et pent, knelangt skjørt fra Mette Møller (kjøpt for en slikk og ingenting på UFF) med en svart kasjmirgenser over, og høye støvletter til.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 28-02-25 kl 15:48. |
![]() |
![]() |
#1002 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Takk for herlig oppdatering, My.
#1003 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Hot vin yoga, leste jeg flere ganger, og tenkte det var da et utmerket konsept på en fredag |
![]() |
![]() |
#1004 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Gøy å høre My. Takk for oppdatering |
![]() |
![]() |
#1005 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02I morgen skal jeg ha to privatvisninger i leiligheten, og jeg lurer på hva jeg skal gjøre mens. Skal jeg sitte ved kjøkkenbordet og jobbe? Eller i sofaen?
![]() |
#1006 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på hvorfor eieren av den avskiltetede bilen som står utenfor Kiwi bare lar den stå der? Det er snart 2 måneder siden jeg først la merke til den, og den står på samme plass fortsatt
#1007 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Vi stappet unger og hund i bilen og kjørte tur mens visning pågikk. Men en voksen kan jo fint være tilstede da. Jobbe tror jeg ikke hadde vært så effektivt, men være tilgjengelig for spørsmål. Spørr megler ?
|
|