|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 årDe færreste får vel gaver fordi de trenger noe spesielt. En gave er en hyggelig gest, og pris spiller absolutt ingen trille, uavhengig av personlig økonomi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 årDet fins jo utrolig mange flotte planter også, ikke blomsterbukett men planter. Det koster litt, og fins mye kult. For ikke å snakke om tilhørende potter.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 årSpurte min bror i går da han ringte; hun vil helst unngå hele dagen fikk jeg inntrykk av. Skal nok finne på noe.
![]() |
#26 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 årSkogstur med deg, bålkos og god mat i sekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 år
Supert tips.
![]() |
#28 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 årSelvlaget går fint an selv om man ikke er noe håndarbeidsgeni! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 år
Vi var på Sommerro for noen uker siden på afternoon tea; det var veldig hyggelig og deilig mat og drikke.
![]() |
#30 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 årNoen ganger kan folk som tilsynelatende har alt, allikevel ha noen hull. Til bursdagen min fikk jeg creme brulee-brenner av noen venninner og det var en helt perfekt gave, for det har jeg aldri fått surret meg til å kjøpe til meg selv. Kan du komme på noe sånt?
![]() |
#31 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 årJeg blir aller mest glad for de gavene som viser at noen har tenkt på meg. Nå er jeg absolutt ikke rik, altså, så det er ikke sånn at jeg har alt, men jeg blir så rørt av å få noe som giver har anstrengt seg litt med, bare for min skyld. En gang kom ei god venninne på døra med hjemmelagde fiskekaker. Nå tror jeg kanskje ikke det er den perfekte gaven til din svigerinne i Oslo ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 årJeg fylte 50 for 2 år siden og ønsket meg utelukkende tid.
![]() |
#33 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gave til svigerinne, 50 årNå er jo dette en gammel tråd, men jeg ble 50 for et par dager siden og selv om jeg selv synes jeg er lettest i verden å kjøpe gave til, syntes ikke gjestene mine det, tydeligvis. Jeg har en mengde gavekort liggende her nå.
![]() |
|
|