|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Smal gang: Ikea Pax åpen garderobeVi har supersmal yttergang som skal få en makeover. Skapbredde er nok 250cm, men med en viss mulighet for 275cm.
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Smal gang: Ikea Pax åpen garderobeJeg hadde disse skapene i mitt forrige hus. Lenge siden. Det jakkeopphenget dom var da tok 50 cm av skapet, så på et 100 cm ville det bli to ved siden av hverandre. Husker ikke hvordan vi hadde skoene. Vi hadde dører på da. Men hadde jeg hatt en trang gang til så ville jeg nok ha gått for disse skapene en gang til.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Smal gang: Ikea Pax åpen garderobeJeg har ikke noe bra svar, men vil bare legge til at det er 20 % rabatt ut fagen med IKEA Family på Pax. Kan bestilles på nett. Det er rabatt på Pax så ofte. Sist redigert av Pelen : 24-09-23 kl 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Smal gang: Ikea Pax åpen garderobe
Ja, jeg har sett de har to stenger i 100 cm skapene, så blir nok det tror jeg.
Ja, jeg så at de hadde salg på de, og forsøkte å kaste meg rundt. Dessverre hadde de ikke alle skapene inne, så da ble det ikke handling på søndag. Det var kanskje like greit siden ikke det er klart for montering ennå
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Smal gang: Ikea Pax åpen garderobeVi har hatt disse grunne skapene i en gang og var veldig fornøyde da. Jeg tror absolutt vi fikk flere enn fire jakker på stanga. Jeg tipper ikea er litt forsiktige med å sette et tall. Det er enorm forksjell i hvor mye en jakke bygger, en diger vinterjakke eller en lett vårjakke fyller rimelig ulikt.
![]() |
|
|