|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Tatt på
|
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korpsJeg liker best konsertmarsjer. men i bunn og grunn er marsjer veldig kjedelig å spille på horn. Et hederlig unntak er "Bruremarsj" av Jan Magne Førde
Pie (2007) og Gut (2010) Sist redigert av Fersken : 04-04-24 kl 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korpsJeg spiller jo ikke selv, har bare marsjert mange, mange mil som korpsmamma gjennom 11 år. Nå har ungen vokst ut av korpset, og jakter på et korps som liker å spille konserter, men ikke marsjerer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korps@Pøblis, jeg har gått med skolemusikken som korpsmamma i like mange år selv, som flaggbærer, voksen bak og "utbrytervakt" inne i korpset. Tror jeg kommer til å stå og hulke på Rådhusplassen i år når de fine ungene mine kommer gående uten meg! (Kilde: youtube.com) Syns det er moro og stilfullt hvordan de norske folketonene er inkorporert i marsjen.
![]() |
#104 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korpsÅh, marsjer! Og 17.mai! Sist redigert av banana : 06-04-24 kl 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
maler
|
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korpsJeg liker ikke marsjer særlig… konsertmarsjer er greit. 17.-mai-marsjer er kjedelige. Det er jo en arbeidsdag…
![]() |
#107 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korpsMens jeg elsker 17. mai-marsjer. Da er det vår!
![]() |
#108 |
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korpsJeg er glad i marsjer, men ikke i å marsjere, og det deler jeg med store deler av korpset mitt i hvert fall. Vi spiller endel marsjer sittende også, og det koser jeg meg skikkelig med. Men ja, 17. mai er en arbeidsdag, ikke noe annet. Men det er god stemning og tidvis applaus da, det opplever jeg sjelden på jobb ellers.
![]() |
#109 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korpsJeg elsker marsjer og marsjering!
![]() |
#110 |
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korps
Kan melde om at jeg endte opp med å ligge hjemme med omgangssyke på 17. mai, så det ble ikke så mye marsjering for min del, gitt. Kjipt å ikke kunne stille opp for gruppa, men sånn måtte det bare bli.
![]() |
#111 |
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korps
Et år siden sist oppdatering i denne tråden, men jeg kan melde at jeg ikke liker å marsjere i år heller.
![]() |
#112 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korpsDer har jeg ingen tips gitt. Men har valgt meg et korps som marsjerer. Og helst til låter som vanligvis ikke marsjeres til. Nye marsjer i år er blant annet APT og 3am bounce.
![]() |
#113 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Tråden for oss som spiller i korpsUniformen er prøvd, og til forskjell fra tidligere år har den ikke krympet i skapet.
![]() |
|
|