|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?
Jeg fikk over 300 treff når jeg søkte på Douchebag.
![]() |
#42 |
finner ut av mye
|
Jeg ville hatt 30l.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Begge sønnene har douchebag som de bruker til både skole og kortere reiser, men må si at zeeksacken til mannen er mer praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
trenger lading
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Noen som har denne? Jeg fikk gavekort til bursdagen min. Ser ut som lignende dere har linket til. Er dessverre ikke på min butikk, men tenkte å høre om de kunne bestille den. Likte ikke fargekomboen helt (begge fargene var fine, men likte ikke dem sammen). Men skal finnes i svart og.
![]() |
#45 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Den ser jo veldig fin ut da! Større en DB'en er den og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Det ser ut som om de har den på Nomaden i sort, det er en butikk jeg kjenner og kunne bestilt fra. Det er ikke alle butikkene jeg får opp i søk som jeg kjenner til.
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg ble overbevist om Db etter å ha sett en pappa med et barn på flyreise. Jeg hadde med et like stort barn, og måtte nærmest tømme sekken min flere ganger for å følge drikkeflasker, våtservietter og bøker. Han bare åpnet og fant det han trengte, null stress!
Jeg er veldig glad i Db-sekken, men ville ikke valgt det om jeg hadde dårlig rygg. Osprey er overlegen på bærekomfort.
![]() |
![]() |
#49 |
geskjeftig
|
Jeg har en sånn og er veldig glad i den.
![]() |
#50 |
trenger lading
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Jeg har sett at jeg kan kjøpe den jeg linket til i svart, men tenkte jeg kunne se om jeg fikk brukt gavekortet mitt. Den andre var veldig lik, men en del dyrere. Ser den er tyngre. Får se hva annet er forskjellige.
![]() |
#51 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Hmm, den jeg har er nok den du vil ha i svart, Svanen. Jeg bruker den til daglig pendling med jobb-laptop i og har reist flere turer med den som håndbagasje. Den er ikke tung og har plass til det utroligste. Min er ensfarget, klar blå. Sønnen har en mørkegrå til skolesekk.
![]() |
#52 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Optimal håndbagasjesekk?Denne har jeg: https://nomaden.no/products/daylite-...7e8ed0bc&_ss=r
![]() |
|
|