|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Jeg har vært veldig fornøyd med dr Strandhagen hos Hudklinikken, i Operapassasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på hvorfor Estland og Finland har like nasjonalsanger.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 09-06-25 kl 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hm, så rart.
![]() |
#105 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Ja, teksten er sikkert ikke lik, men melodien er den samme. Rart ja. Men det er jo litt det samme med vår Kongesangen og Storbritannias nasjonalsang.
![]() |
#106 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Chat GPT:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Nå lurer jeg på hvorfor jeg får opp russiske reklamer på et mobilspill.
![]() |
#108 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på dette med sensur av skriftlig eksamen på videregående skole. Er det slik at det slippes samtidig for alle eller skjer det over flere tidspunkter?
![]() |
![]() |
#109 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg vet ikke hvordan det gjøres, men kommer ikke det an på hvilket fag de har vært oppe i? Fagene har jo eksamen på ulike datoer, og sensurfristen er vel på et visst antall dager... Min var oppe i 2P-matte, som hadde skriftlig eksamen 19.mai. Han har ikke sagt noe om at han har fått resultatet, men når jeg logger meg inn på Visma ser jeg at han også har fått det.
![]() |
#110 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Jeg mener det slippes i puljer. I går var det i hvert fall slik at det ble sluppet puljevis i VIS fra 09.00 og utover.
![]() |
#111 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Fellessensuren var i går, for alle fag i vgs. Men skolene må selv overføre til fylkeskommunens systemer, så når det blir synlig for elevene varierer noe.
![]() |
#112 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Min fikk sin matte eksamens karakter i går i alle fall men det er vg1 da, så de får ikke noe vitnemål i morgen.
![]() |
#113 |
koko
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jente, 18 år, skal på sin fyrste fest. Kor mykje cider/breezers/liknande er det fornuftig å ta med? (Treng ikkje innspel om at alkohol aldri er fornuftig altså, og då mora var 18 så gjekk det i drikkevarer som mine barn forhåpentligvis aldri får kjennskap til, så eg er litt blank.)
![]() |
|
|