![]() |
#41 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bil
Hva ble avklaringen om gammel-bilen da?
![]() |
#42 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilVil ha bil uansett ja.
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilGå og prøvekjør en Elroq og se hva du synes.
![]() |
#45 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilJeg ville satt opp en oversikt over hva som er viktig for deg, for forsøkt å tenke litt over hvorfor. Siden du er vant til å kjøre en stor bil, så kan jeg forstå at du ønsker deg dette også videre. Men det er jo greit å forstå hvorfor. Og så etterpå foreta en vurdering av hva du er villig til å betale for.
![]() |
![]() |
#46 |
heimføing
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilSnakka med noen i helga, de hadde kjøpt ny fossil bruktbil siden den de hadde var oppbrukt. De opplevde at stv og suv'er med firehjulsdrift ble solgt med én gang. De hadde sett på en her og en der på Finn, og mens de tenkte seg om og vurderte, så ble de solgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilJo mer penger jeg i et tenkt tilfelle skulle ha brukt på bil, dess viktigere vil det være at bilen kommer innenfor de ulike års-garantiene.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 28-04-25 kl 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilDefekt klemme på turboslangen var visst feilen.
![]() |
![]() |
#49 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilMin mor har akkurat kjøpt seg en brukt 2016 BMW 2-serie, suv til 160. Aner ikke hva den har gått, men hun måtte ha en ny bil nå som den gamle 2012-Golfen hennes ikke ble EU godkjent. Men hun kjører lite da.
![]() |
|
|