|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?Ja, hva tenker FP? Jeg har masse kluss med min internettleverandør og nettet virker bare i halve huset. Satt og så på prisene på mobil og lurer nesten på om det blir billigere (og enklere) å ha mobiler uten maxgrense?
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?Det kommer an på hva du bruker internet til og hvor mye du bruker.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?Hos Ice kan du aktivere Data Frihet som gir deg 1000 Gb for 99 kr ekstra i måneden. Selv klarer jeg meg med mine 20 Gb, og har trådløst bredbånd hjemme som stort sett fungerer bra.
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?Har dere forsøkt å sette inn forsterkere på det trådløse? Vi har 3 forsterkere i huset, og det gjør susen her.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-06-25 kl 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?Finnes det virkelig kjøpelige mobilabbonnement uten maksgrense? Jeg ser jo fort for meg at man når taket dersom det strømmes, games, jobbes etc....Selv klarer jeg meg som regel med 20GB i måneden, men det er bare vanlig mobilbruk, samt en del Teams greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?Jeg syns også det høres litt håpløst ut, alt går jo på internett? Vil tro bare TV-titting bruker masse. Hvis en skal se på tv og en skal game og en skal ha jobbmøte samtidig vil jeg tro det blir knapt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?Vi satte inn forsterkere på det trådløse nettet - funker som fy!
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?
Trådløs forsterker kom i hus her forrige måned, og guttungen er lykkelig, siden det endelig går å game skikkelig på rommet hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
snur
|
![]() Sv: Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?
Hvilke forsterkere bruker dere? Har prøvd noen som ikke har fungert så bra.
![]() |
#10 |
can-jur
|
![]() Sv: Kutte mobilt bredbånd og heller ha mobiler uten maxgrense?Her har alle fri data og det funker fint «på bygda». Ikke særlig forskjell på hastigheten når de har brukt opp «hurtigdataen». Vi har 160GB delt på seks telefoner og bruker stort sett opp alt.
![]() |
![]() |
|
|